Must Reads

zaterdag 17 januari 2015

Één


De n8, de w8 zolang  gewacht. kijkend door de spiegels van mijn ziel, de grote wijde wereld in. Het geklop van haar hart gaat steeds sneller en doen de sterren uit de hemel vallen, met uitgestrekte vleugels vlieg ik rond om ze op te vangen. Aan elke klank van mijn mond geeft zij gehoor. Ze heeft haar woord gehouden en doet haar in vervulling gaan. Uit liefde bedacht, uit liefde gewacht en uit liefde voortgebracht. Het leven is mooi, ze straalt en kijkt me aan. Vandaag, hier en nu, dit is het begin. Een nieuw begin waar nog geen eind aan vooraf is gegaan. Ze kijkt me aan met parels van ogen, in haar zie ik mij, zoals ik mijzelf nog nooit eerder heb gezien. De toekomst voor haar uitgeschreven, in mijn handen toevertrouwd. Verpakt in alle dagen van mijn leven, zij in mij en ik in haar. Samen zijn we een en door niets en niemand te scheiden. 1 van hart, 1 van ziel en 1 van geest. Zij in mij en ik in haar. Samen zijn wij één.  

NMJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten