Must Reads

vrijdag 10 juni 2022

Mijn weekendje Berlijn | My trip to Berlin | What happens in Berlin, stays in Berlin



Hello Youtube Family, 

In deze video neem ik jullie mee een weekendje naar Berlijn. Met mijn theatercrew van het Haagstheaterhuis zijn wij een weekendje met de trein naar Berlijn afgerezen. Momenteel werken we aan een jongeren theaterproductie ism met jongeren vanuit Berlijn. Om alvast een beetje bekend te worden met de stad Berlijn zijn wij met alle makers met de trein naar Berlijn gereisd. Het was erg gezellig, ik heb leuke mensen ontmoet, veel gelachen en indrukwekkende monumenten bekeken. Het was een hele beleving, an adventure, een heerlijke avontuur. Hier alvast deel 1 voor jullie. 

Ben je zelf al eens eerder naar Berlijn geweest, laat het me weten in de comments. Wat was je mooiste ervaring in Berlijn? 

Vergeet niet te liken, te delen en te abonneren?



Hello my Youtube Family, 

In this video I will take you on my journey to Berlin. With my theatre crew from Haagstheaterhuis we went to visit Berlin. We are working on an international youth theatre project. Later on in the summer there will be an exchange with the youth and the production that we are making. This was my first time in Berlin. Met some nice people, laughed a lot, and saw beautiful monuments. It was an adventurous experience,  a creative journey. Enjoy the 1st part! Stay tuned for more. 

Have you ever been to Berlin, let me know in the comments and what was your favorite experience in Berlin? 

Don't forget to like, share and subscribe to my channel?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten