Must Reads

dinsdag 11 mei 2021

Een dagje Punda en naar het strand



Zoals jullie misschien inmiddels al weten, vloog ik in december voor het eerst naar mijn geboorte eiland, Curacao.
Tijdens mijn verblijf op Curaçao bezochten we zoveel plaatsen. Dat moest ook wel, als geboren yu korsou moest ik mijn eiland wel leren kennen. In deze vlog neem ik je mee naar Punda en het strand. Curacao staat bekend voor zijn parelwitte stranden. Het eiland met zoveel rijkdom. Het was geweldig om weer terug te zijn op het eiland waar ik mijn eerste stappen zette. Ik neem je mee naar playa kenepa chiki/ strand kleine knip en heb nog een verassing van playa piscado/ visserstrand. En tot slot nog een mooie afsluiting.
Geniet van deze vlog en als er van hebt genoten deel het met je vrienden, collega's, familieleden. Iedereen die je maar kent.
Support mij door de video te liken door het 👍🏾 te klikken, laat een berichtje achter en abonneer je op mijn YouTube channel. Het is helemaal gratis en zo blijf je als eerste op de hoogte van mijn nieuwe vlogs. Klik ook nog even op het 🔔 om niets te missen.
Forgive me for the half photo' s. Something with the editing went wrong 😂😂😂
Enjoy❤️
VisionsThoughts&Dreams
NMJ

1. Music: Bini Bini Awe: Adiël Belioso
2. Music: light by Musician: Jeff Kaale

Vlogmateriaal/ camera:
Camera Canon M50: https://amzn.to/3aBvwzK
Voor binnenshuis: Ringlicht:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten