Must Reads

maandag 24 mei 2021

Kerst op Curaçao | Pasku na Korsou



Yessss, wat een superleuke vlog is dit! Het heeft even geduurd maar hij is er! Kerst op Curacao. Geniet ervan.

December 25, 2020. Celebrating my first Christmas on my birth island Curaçao. 
25 December 2020, vierde ik mijn eerste kerst op mijn geboorte eiland Curacao. Kerst voor het eerst in de zon, op een eiland. Geweldig! 
We vierden kerst met familie en vrienden en hadden een heerlijke Caribische brunch bij het restaurant bij ons in het Villapark Fontein Resort. Restaurant Muse, dit restaurant verdient echt een Michelin ster. Het eten is daar geweldig, verassend, en heerlijk. De service fantastisch en gezellig. We waren vaste bezoekers daar want het is echt een toprestaurant met zwembad, jacuzzi en een mooie tuin om een heerlijke wandeling in te maken. Met kerst genoten we hier van een heerlijke brunch met familie, het was een geslaagde kerst.  

If you loved it en je wilt me supporten. Klik op de link, ga naar mijn YouTube channel. 

👍🏾Like de video, share en abonneer je op mijn pagina. ❤️😉
I really appreciate your support en zo blijf je ook op de hoogte van al mijn avonturen van Curaçao

Enjoy ❤️🙏🏾❤️🙏🏾

Geen opmerkingen:

Een reactie posten