Must Reads

zaterdag 5 juni 2021

Familiegeschiedenis op Curaçao | Back to my Roots


Back to my roots. Voor het eerst in mijn leven krijg ik te zien waar mijn voorouders begraven liggen. Zoals jullie weten vloog ik in december 2020 voor het eerst terug naar Curaçao. Een groot gedeelte van mijn familie heb ik nooit gekend en een klein gedeelte pas na jaren. Eindelijk vloog ik in december voor het eerst weer terug naar mijn geboorte eiland. Het voelde als thuiskomen voor mij. Iets in mijn spirit connecte. In deze vlog gaan we langs mijn moeders basisschool en de begraafplaats waar een groot gedeelte van mijn familie aan mijn moederskant liggen begraven. Dit heeft enorme indruk op mij gemaakt. Voor het eerst hoorde ik de verhalen over wie zij waren en wat zij deden. Verhalen over wie ze waren en waar ze voor stonden. Heel bijzonder, heel mooi, heel bevrijdend. Verhalen waar ik ontzettend trots op ben. Eindelijk vallen de puzzelstukjes een voor een op hun plaats. Kijk en geniet mee. Wil je iets delen of vragen. Let me know in the comments. Don't forget to like, share and subscribe❤️ Wil je ook je eigen youtube kanaal beginnen. Hier mijn tips voor goede film/ vlogmateriaal. Gebruik mijn persoonlijke links en ontvang korting op je aankoop. Camera Canon M50: https://amzn.to/3aBvwzK Microfoon: https://amzn.to/3fTQ6gk Ringlicht: Https://amzn.to/3bgT9ya VisionsThoughts&Dreams NMJ❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten